Futbolseverlere müjde

Video yükleniyor...

Türkiye’nin lider televizyon yayıncılığı platformu olan Digiturk, 2001 yılından bu yana yayın haklarını elinde bulundurduğu Spor Toto Süper Lig maçlarını 2016-2017 futbol sezonu  sonuna  kadar yayınlamaya devam edecek.

Digiturk, son olarak 2010 yılında yapılan ihalede yaklaşık 2 milyar dolarlık en yüksek teklifi vererek 5 yıl süreyle yayın haklarını aldığı Süper Lig maçlarını, dünya standartlarında HD görüntü ve ses kalitesinin yanı sıra 3D olarak da futbolseverlere ulaştırıyor. Rekabet Kurulu tarafından 24 Ekim 2013 tarihinde açıklanan karar sonrasında Spor Toto Süper Lig maçlarını yayınlama hakkı 2 yıl daha uzatılmış oldu.  

Böylece,  ligimizin yayın hakları aralıksız 16 yıl süre ile Digiturk tarafından gerçekleştirilmiş olacak. Digiturk, liglerin yayın hakları konusunda İngiliz BskyB’nin ardından aralıksız en uzun süre  yayın yapan platform özelliğini kazanarak Türk futbolunun ana sponsoru olmaya devam edecektir.

İlklerin şirketi Digiturk 4K teknolojisiyle maç yayınlayacak

Ülkemize 2000 yılında digital teknolojisini tanıtan Digiturk, daha sonraki yıllarda sırasıyla HD ve 3D yayın teknolojilerini de getiren ilk şirket olmuştur. Şu anda tüm dünyada henüz test aşamasında olan ve özellikle maç yayınlarında netliği  birkaç kat daha artırmayı hedefleyen 4K teknolojisinin ilk testlerini geçtiğimiz Mart ayında gerçekleştiren Digiturk önümüzdeki aylarda 4K teknolojisiyle ilk canlı maç yayınını planlamaktadır.

Spor Toto Süper lig yayınlarının yanı sıra,  İngiltere Premier Ligi, Brezilya Ligi ve Rusya liginin maçlarının canlı yayınını, Beko Basketbol Ligi, Türkiye 2. ve 3 futbol ligleri ile Wimbledon ve  ATP tenis turnuvaları gibi çeşitli spor dallarında ki içerikleri en yeni teknoloji ile abonelerine iletmektedir.

Toplam 3,5 milyon haneye ulaşan Türkiye’nin en büyük ve en teknolojik yayın platformu Digiturk, spor içeriklerinin yanı sıra Türkiye ve dünyadan en çok izlenen dizilerden ödüllü filmlere, belgeselden eğlenceye, haberden spora, çocuk, yaşam, stil içerikleri ile Türkiye’deki liderliğinin yanı sıra dünyanın da önemli platformları arasına girmeyi başarmıştır.

2013 yılının başında “Dilediğin Zaman, Dilediğin Yerde” kavramı ile televizyon izleme alışkanlıklarını özgürleştirmiş ve her türlü TV programına istenildiği zaman istenildiği yerden erişilmesini sağlayan teknolojiyi Türkiye’ye sunmuştur.